نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3371
-
الف
+

«ستایش3» قصه پیچیده و جذاب تری دارد

«امیر محمد زند» بازیگر سریال «ستایش» از جذابیت ویژه فصل سوم این سریال خبر داد.

«امیر محمد زند» بازیگر سریال پرطرفدار «ستایش» از جذابیت و پرکشش بودن فصل سوم این سریال خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «امیرمحمد زند» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که این روزها مصروف نقش آفرینی در سریال های «ستایش 3» و «مرگ خاموش» می باشد ، در پیوند با داستان «ستایش3» و نقش خود در این سریال سخن گفت.

بازیگر سریال «ستایش3» درباره کیفیت سومین فصل این سریال گفت: فصل سوم سریال «ستایش» از دو فصل پیشین بسیار قوی تر خواهد بود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : فصل دوم این سریال چندان از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار نگرفت اما فصل سوم کیفیتی بالاتر از فصل اول را دارا است زیرا ستایش 3 قصه پر پیچ و خم و جذاب تری دارد.

«امیر محمد زند» در خصوص نقش خود در سه فصل سریال «ستایش» به میزان گفت : در واقع من از عنصر «توکل بر خدا» در بازیگری استفاده می کنم و همیشه امیدم به خداست. 

بازیگر سریال «فوق سری» درباره بازه زمانی سریال «ستایش 3» افزود: داستان این سریال ادامه فصل دوم است و این چنین نیست که چندین سال گذشته باشد و بازیگران پیرتر شده باشند. ستایش 3 همان قصه در همان برهه زمانی است.

«امیرمحمدزند» متولد 1 میزان 1357 در تهران و دانش آموخته کارگردانی سینما در ایتالیا می باشد.

«ماه و پلنگ»، «او یک فرشته بود»،«عملیات ۱۲۵»، «زمین انسان‌ها»، «ستایش»و «فوق سری» از جمله سریال هایی هستند که وی در آن ها نقش آفرینی کرده است.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر